آرزو

 

.

 

.

 

.

 

و من ...

 

 

میخواهم که تو امــــروز

 

 

به زیبایی یک " ستاره " در دل تاریک آسمان شب ،

 

 

   ... زندگی کنی ...

 

.

 

.

 

.

 

 

 " ستاره من " ، آرامش را به تو ، هدیه خواهم کرد ...

 

.

 

.

 

.

 



نظرات شما عزیزان:

رضا هاشمی
ساعت10:15---27 خرداد 1392
سلام



خوشم اومد از وبلاگت



موفق باشی
پاسخ:نظر لطف شماست ممنون


آراد
ساعت22:15---25 خرداد 1392
سلام آرامش جان نظرتو خوندم ممنون !!! راستی وبلاگ من وبلاگ برتر ماه شد!!!!!!!!!!!!

این هم عکس منه!!!
پاسخ:ممنون آراد جان بهت تبریک میگم پسر گل


محمد
ساعت13:16---22 خرداد 1392
می نویسم شاید باران
ره آوردش بوی کاغذهایی باشد
که دارند در ذهنم
سزارین می شوند
هرزگی لاشه هایی که زیر هر پل ردپایی دارند.


گمنام گمنامی
ساعت22:28---21 خرداد 1392
راستی دلنوشته هاتون خیلی زیباست...
منتها شما در سایت ثبت نام کردید...
وارد پنل مدیریت خود بشوید و وارد افزدون نوشته شوید!!!!
و اونجا دلنوشته خودتون رو بزارید...
چون روز معینی برای پست ندارید فعلا روزش رو ما میزاریم...
اما بعد از چن وقت شما به صورت خودکار به عنوان نویسنده درمیاین و روز معینی دارین!!!
یاعلی


گمنام گمنامی
ساعت22:18---21 خرداد 1392
سلام علیکم و رحمۀ الله...
خیلی خیلی فیض بردیم!!!
من خیلی از دلنوشته خوشم؛خودم هیچی بلد نیستمااا منتها دوس دارم حالا بنده خودم ی وبلاگی دارم:
http://tanhatarin-eshgh.blogfa.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان