ماه
11 / 5برچسب:, :: 2 AM :: نويسنده : aramesh

 اشاره ای به مــــــــــــاه ...

.

.

.

به سمت " ماه " اشاره میکنم

                    و نمی دانم اکنون ،

                                کدام سمت آن ،

                                         تو را " نگاه " میکند ... !

.

.

.

 به قلم : ... aramesh ...

 



نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت16:36---9 شهريور 1392
چقدر حرف داره یکی به ادم سر نزنه......

atefeh
ساعت16:18---9 شهريور 1392
آرامش... ببخشید خوب... به هیچ کس نتونستم این چند وقت سر بزنم. ببخشید... سرم شلوغه

آرامش... لگو چجوری درست میکنن؟ چجوری درستیدی؟!


saeed
ساعت16:16---9 شهريور 1392


saeed
ساعت16:14---9 شهريور 1392
واااااااااااااای ارامش جون معذرت...
بخدا چند وقته اصلا نیومدم...حالا من هیچ تو که میومدی چرا اصلا به من سر نزدی و نظر نذاشتی؟؟؟؟؟ اگه اومده بودی میفهمیدی مطالبم بروز نبود...حالا تو چرا؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ به شبهات
ساعت18:40---30 مرداد 1392
بی انتها سپاس به وبلاگم اومدین..منو ثبت کنید و بیاید و بگید به چه اسمی ثبتتون کنم.وبلاگتون واقعا آرامش بخشه

سعید
ساعت16:48---30 مرداد 1392
سلام خانوم خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنیا

خسرو
ساعت7:00---22 مرداد 1392
کــل دنــيـــا را هـــم کـــه داشــتــه بـــاشـــي

بـــاز هـــم دلــــت مـيـــخواهــد

بـــعــضـــي وقــتـــهـــا .....

فــقـــطــ بــعــضــي وقــتــهـــا ..

اصــلــا ً بـــراي يـــک لـــحــظـــه هــــم کــــه شـــده

هـــمـــه دنــيــــاي يــــک "نفــر" بـــاشـــي..



سلام ابجی
پاسخ: سلام


گرگ باران دیده
ساعت22:14---19 مرداد 1392
خیلی قنشگ بود!
.
من خر هم زیاد به ما زل میزنم!


(جواب اون کامنتت رو همونجا دادم)


محمدامیر
ساعت0:52---14 مرداد 1392


atefeh
ساعت14:30---13 مرداد 1392
تمام دلخوشی ام این است که...

به ماهی نگاه میکنم...

که "شاید"

تو هم به آن می نگری....

با من چه کردی که

به "ماه" هم حسادت میکنم؟؟!

لعنتی....

ماه را نگاه نکن



ب قلم اینجانب
پاسخ: عزیزمــــــــــــی :)


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت17:13---12 مرداد 1392
سلام مرسی سر زدی لینکت کردم لینکم کن

farnaz
ساعت13:17---12 مرداد 1392
اجی راستییییییییییی دوست داری با کی باشی؟؟؟؟؟

فرید سعودی؟؟؟؟؟؟؟؟

سعید اس جی؟؟؟؟؟؟؟؟

زود بوگو عجیجمممممممممم
پاسخ: اینا کی هستم دیگه ؟ من با خودمم :)


farnaz
ساعت13:07---12 مرداد 1392
سلااااااااااااااااام اجیییییییییییییی ببخشید چند وقتی بخاطر یه سری از مسایل نتونستم بیام بیخی تو داستانه جدیدم میخوای باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ: :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان